fredag 14 november 2008

Lotta

Lottas sista kväll i New York i tisdags slutade i vanlig ordning på småtimmarna men inleddes i högform av Billy Elliot på Broadway. Det var Sanna's överrasknings-good-bye-do för Lotta som fantastiskt nog även inkluderade mig, även om jag inte är nån större överraskning nu för tiden. 
Hon går allt från klarhet till klarhet den där Sanna. 
Det var en förbaskat fin salong och en väldigt underhållande Broadwaydebut för min del. Jag är fortfarande förbannad på att jag inte också lärde mig steppa när jag var 6 år, livet skulle i sådana fall varit så mycket enklare nu tror jag. 
Om jag bara kunde riva av en step i ett bättre sammanhang, då skulle jag nog få vilket jobb som helst.




Det här är förstås efter föreställningens slut när den granna ensemblen redan traskat av scen. Jag vågade inte ta kort när de höll som mest låda.

Employees Only. 
Fråga Lotta hur många bilder hon har på sig själv.  


Sista bildbeviset på höstens vindar.

Inga kommentarer: