måndag 6 oktober 2008

threeASFOUR

Mitt i China Town ligger min kommande arbetplats threeASFOUR. Idag var min första dag och efter att ha läst Salka Hallström Bornolds intervju i Salka Möter så var jag beredd på ett möte av värsta tänkbara crazysort. Allt verkar nämligen lite bananas i den omtalade silverstudion uppe på 4e våningen på Forsyth St. De flesta jag pratat med här verkar dessutom dela samma uppfattning om designtrion; You notice them well when they step into parties together wearing silverclothes and round bags. 

Silverfärgen i studion gör nog ingen direkt besviken. Man får leta ordentligt för att hitta en yta som inte är täckt av skimmer. I taket snurrar discokulor lite här och där och bland draperingsdockorna rusar det runt en massa katter och hundar. Enormt kul. 
Kan nog inte bli något annat än ett finfint upplägg.

Inga kommentarer: