onsdag 17 september 2008

Hoodsen


En repa i hoodsen gör en lätt fattigare. Speciellt om man som jag tvångsmässigt tänker Kom igen nu, dollarn är låg, dollarn är låg..

I det höga huset här under bor jag förresten, det ryms nästan inte i kameran så högt är det. Det är aningen skumt att nån står och hälsar på en vid namn när man går in och ut. SKB borde komma hit och praoa.
Jag har nu också fått lov att köpa ett träningskort i husets gym, nästan enbart för att få chansen att utnyttja den jätteroliga entrén. För att komma in slår man först in en superhemlig kod i en apparat och sen lägger man handen över en platta som scannar av den.
I'm lovin it.
Jag kan inte bestämma mig om jag ska känna mig som att jag är med i Matrix eller Mission Impossible när jag står där och håller på.




Inga kommentarer: